لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس باید گالاتاسرای را شکسـت دهد

یوونتوس باید گالاتاسرای را شکسـت دهد

آلسیو تاکیناردی هافبک دفاعی سابق یوونتوس که 261 بازی را برای بانوی پیر انجام داده از دربی دلاموله و مصاف فردا شب یوونتوس-گالاتاسرای می گوید .

" کونته می خواست که دربی با هیجان تر و زیباتری باشد اما همیشه این دیده نمی شود و در نهایت نتیجه ارزیابی می شود "

" هر دو تیم ویژگی های خاص خود را در بازی داشتند اما رک می گویم که یک نمایش بد با توقف زیاد را شاهد بودیم و البته این تیم تورینو بود که علاقه ای به بازی کردن نداشـت "

" پوگبا بازیکن فوق العاده است که در مقابل دفاع حریف کارایی خوبی دارد توانایی بهم زدن نظم دفاع را دارد و به نظرم او می تواند در سال های آینده به یک قهرمان بزرگ تبدیل شود "

" او دفاع حریف را به خوبی بهم می ریزد و نقش یک ویرانگر را دارد اما شاید دقت و حسابگری پیرلو را نداشته باشد و این تنها ضعف او باشد "

" فکر می کنم که یوونتوس حساب ویژه ای در اروپا باز کرده و برای این مسابقات انگیزه زیادی دارد. البته کونته به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند تفاوت ایجاد کنند و تیم را بالا ببرند. لختشتاینر و آزاموا نه روبن هستند نه رونالدو و نه ریبری "

" بازی به کمک هافبک ها باز می شود و این هافبک های تیم هستند که باعث جهش تیم می شوند. پس اگر کونته به فکر یک عنوان معتبر در اروپا است باید بعضی چیزها را تغییر دهد "

" یوونتوس به یک بازیکن ماهر مانند نانی نیاز دارد. کسی که بتواند تفاوت را در خط هافبک و پشت سر مهاجمین ایجاد کند و در اروپا شما گاهی لازم دارید که از همچین بازیکنان بزرگی بهره ببرید. مانند ناپولی که بازیکنان خوبی در خط هافبک دارد. بازیکنانی سرعتی و تعیین کننده "

بازی با گالا ؟

" مطمئنا گالاتاسرای می آید که شکست مقابل رئال را جبران کند. آن ها با مربی جدید و بازیکنانی مانند اسنایدر در پی جبران و شکست یووه هستند و یوونتوس باید با دقت بازی کند زیرا شدیدا به 3 امتیاز نیاز دارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: